czwartek, 7 września 2017

Dwudziestoletni gwałciciel powiązany ze Świadkami Jehowy!


Dociera do nas coraz więcej szokujących informacji powiązanych ze Świadkami Jehowy i oto kolejna.  

PAP/EPA: MANUEL MIGLIORINI

Dwudziestoletni, pochodzący z Konga, Guerlin Butungu jest czwartym mężczyzną aresztowanym za brutalny gwałt w Rimini w nocy między 25 a 26 sierpnia 2017r.
Jak podają media, aresztowany przyznał się do gwałtu i jest prawdopodobnie szefem bandyckiej grupy.
Zastanawiałem się jak można być takim zwyrodnialcem, przeglądnąłem akurat materiał z włoskiego dziennika „Corriere Della Sera”. Oglądając zamieszczone przez gazetę zdjęcia aresztowanego z facebook'a, dwa z nich szczególnie zwróciły moją uwagę, ponieważ przypominały mi to, co przez lata mogłem oglądać na własne oczy.

Agencja Ansa
Agencja Ansa





                                         

























Poszedłem za ciosem i wszedłem na stronę aresztowanego (Guerlin Butungu) na facebook'u i potwierdziły się moje podejrzenia. Oto kilka zdjęć z tej strony facebook: Guerlin Butungu:

Zdjęcia z 25 Czerwca 2016
 Zdjęcia zostały podpisane: 
Seulement ensemble aujourd'hui vraiment sais Cool par la grâce de Jéhovah Lol
Tekst w języku francuskim wspomina o „łasce Jehowy”



Zdjęcia z 28 Sierpnia 2016

Zdjęcia zostały podpisane:
Bn dimanche a tous mingi mingi Jéhovah nioson sima nalela binoya trop”
Tekst napisany w języku mi nie znanym.


Zdjęcie zostało podpisane:
epayi ya Jéhovah nioson Pete bondimelanga”
Tekst napisany w języku nie znanym
Jak widać w tej religii znajdują swoje miejsce tacy właśnie zwyrodnialcy, można by podać inne przykłady przestępstw na tle seksualnym z Australii, Wielkiej Brytanii, Ameryki Północnej itd.
Dlaczego się tak dzieje, w religii która ma być rzekomo rajem duchowym, którą podobno zawiaduje sam Jehowa?



2 komentarze:

  1. Włoskie media nie ukrywają tego faktu, jak podaje poniższy portal:
    http://natemat.pl/216613,coraz-wiecej-faktow-o-20-letnim-guerlinie-b-to-on-mial-kierowac-szajka-ktora-napadla-na-polska-pare-w-rimini

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz. Powinien on niebawem pojawić się na blogu.
Komentarze nie związane z tematem lub naruszające dobre obyczaje nie będą publikowane.

"Człowiek zostaje przyjęty do kościoła za to w co wierzy, a wykluczony za to, co wie" - Mark Twain