poniedziałek, 30 czerwca 2014

Dyspozycje dla Służby Zdrowia

Oświadczenie dla Służby Zdrowia

Myślę, że wielu myślącym osobom przyda się zaproponowana przeze mnie wersja „Dyspozycji i pełnomocnictwa w sprawie opieki zdrowotnej”. „Sprawę krwi” omówiłem szczegółowo tutaj.
Dyspozycje” zaproponowane przez WTS są nie do przyjęcia, z drugiej zaś strony wiele osób chciałoby mieć poczucie, że w razie utraty przytomności ich wola w sprawie metod leczenia zostanie uszanowana. Wychodząc naprzeciw takim potrzebom, zaprojektowałem „strawną” wersję „Dyspozycji”. Oczywiście każdy musi indywidualnie zadecydować o jej formie i treści, ale - być może – moja propozycja ułatwi – po ewentualnych osobistych modyfikacjach – skonstruowanie czegoś, co będzie można nosić w kieszeni bez obawy o utratę życia na życzenie organizacji w wypadku np. utraty przytomności. „Dyspozycje” można wydrukować dwustronnie i po złożeniu w ósemkę” (z tytułem „na wierzchu”) trzymać w kieszeni.





Ciekaw jestem opinii Czytelników... Piszcie śmiało komentarze!

Uwaga dodatkowa:
Aby wydrukować oświadczenie, należy najpierw skopiować oba obrazki na dysk twardy komputera. 
"Człowiek zostaje przyjęty do kościoła za to w co wierzy, a wykluczony za to, co wie" - Mark Twain